Akkor ajánljuk, ha munkanapokon 8.00 és 17.00 óra között otthon tartózkodsz, vagy olyan a munkahelyed, hogy oda is kérhetsz küldeményt. Szolgáltatónk a GLS a megrendelt csomag általunk történt feladását követő munkanapon a rendeléskor megadott e-mail címedre vagy SMS fogadására alkalmas telefonszámodra elektronikus előrejelzést küld. Ez tartalmazza a küldemény azonosítóját, feladóját, típusát, és a fizetendő összeget. Küldeményedet a ragszáma alapján nyomon követheted. A GLS a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni. Amennyiben az első kísérlet eredménytelen, értesítőt hagynak hátra. Ha megadtad telefonszámodat a rendelés feladásakor, akkor a kézbesítő ezen egyezteti veled amásodik kézbesítés időpontját. Ha nem adtad meg, akkor a második kézbesítés a következő munkanapon történik. Második sikertelenség esetén a hátrahagyott értesítő tartalmazza a postahely a címét, ahol a küldeményedet a feladástól számított 10. napig átveheted.
Adott napon (T) 12 óráig általunk visszaigazolt megrendelés első kézbesítését a T+3 munkanapra teljesítjük.
A szolgáltatás igénybevételi díjai (magyarországi szállítási cím esetén):
Vásárlás összege |
Házhozszállítás díja |
10.000 Ft -ig |
1.500 Ft |
50.000 Ft -ig |
2.300 Ft |
500.000 Ft -ig |
3.000 Ft |
500.000 Ft -tól |
Ingyenes |